Nu äntligen lämnar jag perrongen och kliver på tåget!

Att nu sätta ett digitalt pränt av de tankar och idéer som grott innanför pannan den senaste tiden går nu äntligen av stapeln. Jag har valt att sätta igång, att börja skriva!
Länge har jag irriterat mig på att det finns så mycket bloggar men så lite som faktiskt intresserat mig där ute, nu ska jag ägna mig åt vad som får min värld att snurra. Jag ska analysera och dela med mig av vad killar är idag och vilka utmaningar vi står inför. Visst styr vi fortfarande världen och vi tjänar lite bättre, vi har schysta prylar som internet och Iphone. Vi har också mode, stil och finess men mannen2012 också en del krav på sig som skiljer sig från vad som tidigare varit och detta gäller framförallt singelmannen. Aldrig tidigare vi gått på gymmet så ofta och aldrig tidigare har vi lagt ner så mycket pengar på kläder.
"The strong, silent type" i jeans och t-shirt är inte alfahane längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0